Quote of the week #51

Welkom bij Quote of the week #51! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Old ways won't open new doors #51

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Old ways won’t open new doors

Buiten je comfort zone gaan is voor iedereen moeilijk. Maar veel mensen willen ook graag bepaald gedrag of gewoontes van zichzelf veranderen. Het is erg belangrijk om in te zien dat je andere dingen moet doen dan je normaal doet om jezelf te kunnen veranderen. ‘If you want something you’ve never had, you have to do something you’ve never done’ is een quote die naar mijn mening hier goed op aan sluit. Ik begin komend schooljaar met een nieuwe studie, wat erg leuk maar ook spannend is. Ik ben wat terughoudend van karakter en vind het moeilijk om nieuwe contacten te leggen. Toen ik deze quote zag dacht ik ‘Oh ja, als ik het dit keer anders wil doen moet ik het ook anders aanpakken.’. Deze quote maakte me bewust dat ik buiten mijn comfort zone moet gaan om het dit keer anders te doen. Graag wil ik je bij deze ook bewust maken van het feit dat je buiten je comfort zone moet gaan om een bepaald gedrag of gewoonte te veranderen. Maar ik wil je ook motiveren om dit te dóén en het beste uit jezelf te halen!

Is er bepaald gedrag of een bepaald gewoonte wat jij graag wilt veranderen aan jezelf?

Geef een reactie

