Designer handtas inspiratie

Steeds vaker zie ik artikelen en youtube-video’s voorbij komen waarin bloggers hun designer items laten zien. Tassen, kleding, schoenen, zonnebrillen je noemt het maar op! De ‘luxury addict tag’ heb ik een aantal keer voorbij zien komen en verschillende filmpjes waarin een uitgebreide collectie aan designertassen of -schoenen wordt getoond. Zelf heb ik nog nooit een designer item aangeschaft, maar ik kijk vol bewondering naar de collecties van anderen. Het begint te kriebelen om een designer tas aan te schaffen, maar ik vind het nog steeds erg veel geld voor een tas. Voorlopig nog geen designer tas voor mij dus, maar ik blijf dromen! 🙂  Vandaag deel ik de designer handtassen die ik erg mooi vind.

Klik op de afbeelding om naar de bijbehorende bron te gaan.

BULGARI Serpenti forever

BVLGARI Serpenti forever groenbvlgariDeze prachtige handtas ontdekte ik onlangs via het instagram account van Tamara Kalinic. Dit is precies waar ik van houd: simpel, verfijnd en elegant. Het enige wat ik jammer vind is dat het hengsel van deze tas goudkleurig is. Ik had liever gezien dat het hengsel zilverkleurig was. Normaal gesproken MOET een tas voor mij zilveren details hebben, en geen gouden. Maar deze tas is zo prachtig dat ik dit principe even over boord gooi. 🙂 Ik vind de groene kleur, het fijne hengsel en het versiersel erg mooi.

Chanel Classic Flap Bag

Chanel Classic flapChanelHeeft deze tas nog uitleg nodig? Deze klassieke Chanel tas zie ik vaak voorbij komen bij andere bloggers en youtubers. Ten eerste is deze tas een goede investering, de prijs van deze tas stijgt namelijk ieder jaar. Daarnaast is de tas heel tijdloos en simpel vormgegeven. Hij zal niet snel uit de mode gaan.

Phillip Lim Pashli Mini Satchel

Phillip Lim Pashli Mini SatchelBulgari pashliDeze tas van Phillip Lim voldoet wel aan mijn behoefte van zilveren details. Ik vind dit formaat heel leuk, hetzelfde model heb je ook in grotere maten. Deze is dus klein en in een rood-oranje kleur. Een mooie, knallende kleur! Ik heb altijd al een mooie, kleine rode tas willen hebben. Dat kan een outfit helemaal af maken. Daarnaast vind ik het model heel leuk en het soort leer dat gebruikt is ook mooi, niet te glanzend. Deze tas is makkelijk via de Bijenkorf te bestellen.

Phillip Lim Mini Soleil

Phillip Lim Mini Soleilphillip lim soleilNog een tas van Phillip Lim! Deze zou ik voor speciale gelegenheden gebruiken, waar ik de Pashli Mini Satchel dagelijks zou gebruiken. Kijk hoe prachtig de tas is! Ik houd hier enorm van. Wederom simpel en elegant. En zilveren details natuurlijk. Ik vind het hengsel mooi fijn. Ook vind ik het leuk dat je de lengte van het hengsel aan kunt passen. Deze tas lijkt me prachtig bij een little black dress en elegante hakken.

Gucci Dionysus suede shoulder bag

Gucci Dionysus suede shoulder baggucciIk sluit af met bovenstaande suède tas van Gucci. Ik vind het contrast dat in deze tas verwerkt zit leuk gedaan. De vormgeving van de tas is heel klassiek en elegant met suède. Het hengsel daarentegen is een ketting met grove schakels. Ook de versiering op de ‘klep’ van de tas is erg stoer met twee dierenkoppen op de uiteinden. I like it! Wederom heeft deze tas zilverkleurige details. Ook bij deze tas kun je de lengte van het hengsel verstellen.

Droom jij ook wel eens over het kopen van een designer tas? Of heb je een designer tas in je bezit? Laat me even jouw inspiratie of ervaring weten!

Geef een reactie

