Quote of the week #52

Welkom bij Quote of the week #52! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Self Love Club #52

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Self Love Club

Laatst zag ik deze video van Tanya Burr. In deze video praat Tanya over body confidence, oftewel hoe zelfverzekerd je bent over je lichaam. Over dit onderwerp lees en hoor ik de laatste tijd veel bloggers en youtubers. Naar mijn idee wordt het een steeds groter probleem dat jonge vrouwen onzeker zijn over hun uiterlijk. Met behulp van instagram, facebook, snapchat, tumblr en ga zo maar door laat iedereen zien hoe geweldig zijn/haar leven is en hoe geweldig ze zelf zijn. Tegelijkertijd wordt je zelf op social media vaak bekritiseerd. Naar mijn idee worden jonge vrouwen hierdoor steeds onzekerder over hun uiterlijk. Deze week wil ik je motiveren om een beetje meer van jezelf te gaan houden. Ik quote van Beyonce ”In het leven is er maar één relatie het belangrijkst, en dat is de relatie die je met jezelf hebt”.Het is belangrijk om bewust tijd te nemen om de relatie met jezelf te verbeteren. Ik ben het met Tanya Burr eens dat dit begint met het accepteren van je lichaam. Elke vrouw zou wel iets willen verbeteren aan haar lichaam. In plaats van het streven naar een onhaalbaar ideaalbeeld is het belangrijk om van jezelf te houden, zowel de imperfecties als de perfecties.

Vind jij het lastig om van jezelf te houden?

Geef een reactie

