Review: COLAB Dry Shampoo

Over de droogshampoo van het merk COLAB heb ik al een aantal bloggers en youtubers horen raven. Het zou een geweldige droogshampoo zijn, en dan vooral diegene met de LONDON geur. Toen ik deze droogshampoo in een groot Kruidvat filiaal tegen kwam kon ik het dan ook niet laten liggen. Vandaag lees je of ik ook zo enthousiast ben over deze droogshampoo!naamloos-07107204Ik kocht de LONDON variant van de COLAB droogshampoo. Deze zou sheer en invisible zijn, geen witte waas achterlaten dus. De verpakking van de droogshampoo vind ik mooi, simpel en klassiek met het patroontje aan de onderkant. De verpakking bevat 200 ml product, dezelfde hoeveelheid als de Batiste droogshampoos en iets meer als de droogshampoos van Aussie.naamloos-07107207COLAB heeft deze droogshampoo samen met Ruth Crilly ontwikkelt. Ruth Crilly is een model en blogger van www.amodelrecommends.com . Ik kende Ruth Crilly nog niet, maar haar blog ziet er goed uit!
naamloos-07107208Hier zie je nog wat informatie op de achterkant van de flacon. De droogshampoo ruikt naar bergamot, musk en magnolia. Een prettige geur die subtiel aanwezig is. Ook zie je hoe je de droogshampoo kunt gebruiken en de ingrediëntenlijst.

In eerste instantie was ik teleurgesteld over de COLAB droogshampoo. Ik snapte niet waar iedereen zo lyrisch over was. Het is een prima droogshampoo, maar ik had wat meer verwacht. Nu ik de droogshampoo wat langer gebruik ben ik enthousiaster geworden. De geur van de droogshampoo vind ik prettig, deze is lekker en subtiel aanwezig. Ten opzichte van de Batiste droogshampoos die ik normaal gebruik vind ik dit erg prettig. De Batiste droogshampoos hebben namelijk vaak uitgesproken geuren. Ook geeft de droogshampoo van COLAB minder snel een witte waas dan die van Batiste. Alleen als je heel veel spuit of de flacon te dicht bij je hoofd houdt heb je hier last van. Ik prefereer de COLAB droogshampoo boven die van Batiste. De Batiste droogshampoos zijn wat goedkoper, €0,50 per flacon om precies te zijn. Een vergelijkbare prijs dus. Ik zou deze droogshampoo aanraden omdat het een lekkere, subtiel aanwezige parfum heeft, niet snel een witte waas achterlaat en voor een aantrekkelijke prijs verkocht wordt.

COLAB Dry Shampoo LONDON Fragrance – €4,99

o.a. bij Kruidvat te koop

Geef een reactie

