Quote of the week #53

Welkom bij Quote of the week #53! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Do not worry be happy #53

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Don’t Worry Be Happy

Je zorgen maken, over wat er gaat gebeuren en wat er al gebeurt is, daar ben ik heel goed in. Ik maak me snel zorgen over van alles en nog wat. Ik weet dat ik dit minder moet doen, vooral bij dingen die je niet kunt veranderen. Want als je iets niet kunt veranderen heeft het geen nut om je er eindeloos zorgen over te maken. In plaats daarvan kun je beter je zorgen opzij zetten en blij zijn. Je energie in iets positiefsĀ investeren. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar van de donut op de foto wordt je toch al blij? šŸ™‚

Maak jij je snel zorgen?

Geef een reactie

