Review: Jo Malone White Jasmine & Mint Cologne

Qua parfum ben ik erg kieskeurig. Ik vind een geur al snel alledaags of saai ruiken. Alsof ik het al veel vaker bij andere mensen heb geroken. Terwijl ik wel een unieke geur zoek die niet veel mensen dragen. Toen ik een tijd geleden een nieuwe geur nodig had (al mijn parfum was op!) kon ik niets bij de reguliere merken vinden wat me aansprak. Ik besloot om bij de Jo Malone counter in de Bijenkorf Amsterdam langs te gaan.naamloos-05206173Normaal gesproken kies ik vaak voor bloemige en fruitige geuren, dit keer besloot ik voor een andere geur te gaan. Ik was op zoek naar een frisse geur. Ik had zelf iets met citroen in gedachte. Eenmaal bij de Jo Malone counter waren er meerdere geuren die me aanspraken, ik koos uiteindelijk voor de White Jasmine & Mint Cologne. Hierboven zie je het mooie doosje met lint waarin de cologne verpakt zat.naamloos-05206194Ik kocht een klein flesje van 30 ml. Dit is hoe Jo Malone de geur omschrijft:

A sun-drenched morning in an English country garden. Just-crushed wild mint adds a dash of eccentricity to an exuberant bouquet of jasmine, lily, orange flower and rose. Enchanting.

Topnoot: mintleaf

Hartnoot: Heirloom Jasmine

Basisnoot: Maté Leafnaamloos-05206213naamloos-05206224De flacon met bijbehorende informatie. Alle parfums van Jo Malone hebben dezelfde flacon. Je kunt elke geur in twee formaten aanschaffen: 30 ml en 100 ml. Jo Malone is een luxe merk, je kunt bijvoorbeeld je initialen in de flacon laten graveren en het extra speciaal in laten pakken. Ook kun je het parfum combineren met het bijbehorende body crème of juist combineren met een andere geur om jouw eigen unieke geur te creëren.

Het bedrag dat je neertelt voor dit flesje parfum is aardig hoog. Toch zou ik nogmaals een parfum van Jo Malone aanschaffen. Als je net zoals ik kieskeurig bent wat betreft parfums zou ik zeker aanraden om eens te gaan ruiken bij De Jo Malone counter in de Bijenkorf. Zowel in Amsterdam als in Den Haag en Rotterdam kun je een Jo Malone counter vinden in de Bijenkorf.

White Jasmine & Mint Cologne 30 ml – o.a. bij de Bijenkorf verkijgbaar voor €52,-

Geef een reactie

