Quote of the week #56

Welkom bij Quote of the week #56! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Head up, gorgeous. #56

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote.

Head up, gorgeous.

Voor mij komt er een spannende tijd aan, ik ben ongetwijfeld niet de enige. Ik begin in september met een nieuwe studie. Dit betekend een nieuwe stad, nieuwe mensen: een nieuw begin. Nieuwe dingen vind ik altijd spannend, het liefst wil ik precies weten wat me te wachten staat. Toch kom je vaak momenten tegen waarbij je niet precies weet wat je te wachten staat. Het enige wat je in zo’n momenten kan doen is vertrouwen in jezelf hebben, je zo goed mogelijk voorbereiden en afwachten hoe het uitpakt. De meeste mensen vinden een nieuwe start spannend, dus je bent niet de enige. Ik hoop dat je vanaf nu tijdens zo’n momenten aan deze quote denkt. Head up, gorgeous! You can do it!

Vind jij het spannend om een nieuwe start te maken?

Geef een reactie

