Verzamel Shoplog

De afgelopen tijd heb ik verschillende keren wat aankoopjes gedaan. Terwijl ik in Zweden was heb ik wat spulletjes gekocht, maar ook in Nederland. Vandaag laat ik graag zien wat ik de afgelopen tijd gekocht heb!naamloos-09018015Ik zal beginnen met de aankopen die ik in Zweden heb gedaan. Zoals je misschien al weet heb ik hier 5 weken gewerkt. Bij de H&M (wat een Zweeds bedrijf is overigens) kocht ik twee producten. Ik kocht onder andere bovenstaande, paarse teenslippers. Ik draag vaak neutrale kleuren en het leek me leuk om een outfit een beetje op te fleuren met deze paarse schoentjes. Voor 75 Zweedse kronen (ongeveer €7,83) kon ik ze niet laten liggen.naamloos-09018016In de Zweedse H&M filialen was er een uitgebreid beauty-gedeelte waar verschillende merken verkocht werden. Zo werd er o.a. Real Techniques, Garnier, L’oreal en Maybelline verkocht. Ook werd er Sally Hansen verkocht en ik koos dit nagellakje uit omdat ik vergeten was nagellak mee te nemen. Ik kocht deze nagellak met 50% korting voor 50 Zweedse kronen (ongeveer €5,22).naamloos-09018019naamloos-09018021Het laatste item dat ik in Zweden kocht is bovenstaand rokje. Dit rokje kocht ik bij New Yorker voor 39 Zweedse kronen (ongeveer €4,07!).naamloos-09018040In Nederland kocht ik bovenstaande items bij Lush. Eau Roma Water(€13,25) gebruik ik al even, maar het Colour Supplement(€15,95)  is nieuw voor mij. Hier kun je een review over verwachten! Ook kreeg ik een sample van Rub Rub Rub Scrub.naamloos-09018036Bij Etos kocht ik de Expert Face Brush van Real Techniques(€14,99). Ik heb hier enthousiaste reviews over gelezen en wilde deze kwast graag zelf uitproberen. Ook kocht ik de nieuwe Radiance Reviel Concealer van Bourjois(€12,95), ik ben erg benieuwd hoe deze bevalt! Over beide producten kun je een review verwachten.naamloos-09018022SAMSUNG CSCIk ging ook langs bij de Primark. Hier kocht ik bovenstaand shirt. Ik vond de kleur erg mooi (op de onderste foto komt deze goed over) en het leek me een handig shirt voor als het wat kouder begint te worden in de herfst. Dit shirt zat erg strak, om deze reden kocht ik het een  maat groter dan ik normaal zou pakken. Deze kocht ik voor €8,-.SAMSUNG CSCDit grijze shirt leek me ook handig voor als het wat kouder begint te worden. Deze komt ook van de Primark en kostte €7,-. Ik vind de v-hals mooi en dat het shirt achter wat langer is vind ik ook leuk. Ook dit shirt kocht ik één maat groter.naamloos-09018033Ook kocht ik bij de Primark dit toilettasje. De rits die hierin zit is verrassend stevig. Ook vind ik de vorm erg handig, hier past erg veel make-up in! Deze kostte €4,-.naamloos-09018035Ik ben al even op zoek naar leuke tasjes om te gebruiken in plaats van plastic tasjes. Ik kwam er twee leuke tegen die ik kocht. De beige tas van katoen komt van de Bijenkorf en kostte €10,00. Het groene, opgevouwen tasje kocht ik bij de Xenos voor €1,49.naamloos-09018043Bij de H&M kocht ik dit leuke grijze shirt met een kleurrijke draak erop. Deze kocht ik voor €7,99.naamloos-09018045Dit ‘tijdschrift’ kocht ik niet zelf, maar kreeg ik van mijn vader. Ik wilde het graag met je delen omdat het vol staat met informatie over WordPress. Als je ook met WordPress werkt is dit tijdschrift erg handig om aan te schaffen! Er staat erg veel handige informatie in. Dit tijdschrift kostte €12,95 en is o.a. bij Jumbo verkrijgbaar.naamloos-09018048Ik sluit af met deze matte lipstick van Kiko. Dit is de eerste lipstick die ik van Kiko kocht en ik ben erg benieuwd of het bevalt. Wordt vervolgt!

Dit was mijn verzamel shoplog. Hopelijk heb je ervan genoten!

Geef een reactie

