Update

Al ruim 3 maanden heb ik geen artikel meer geplaatst. Ik ben begonnen met een nieuwe studie en dit eiste meer tijd dan ik van te voren dacht. Ik heb de afgelopen maanden erg getwijfeld of ik door wil gaan met mijn blog. Uiteindelijk heb ik toch besloten om door te gaan. Ik vind het zo geweldig leuk om artikelen te schrijven, producten te fotograferen en te testen. En als ik dan ook nog eens een lieve comment krijg, kan mijn dag niet meer stuk!naamloos-07107203

 

Vanaf nu ga ik een ander schema hanteren wat betreft het plaatsen van artikelen. Voorheen kwam er op maandag de Quote Of The Week, op woensdag een verrassingsartikel en op zaterdag een review. Misschien had je het al gemerkt, maar de Quote Of The Week schreef ik niet meer met volle overtuiging. Na 56 citaten behandeld te hebben raakte mijn inspiratie aardig op. Ik heb de afgelopen maanden mijn hersens zitten kraken over een ander vast, wekelijks artikel dat ik kan uploaden op de maandag. Helaas heb ik nog steeds niets gevonden waar ik 100% achter sta. Vanaf deze week begin ik met het plaatsen van 2 artikelen. Deze artikelen zullen op dinsdag en vrijdag geplaatst worden. Zo blijft de verdeling van de artikelen over de week wat gelijkmatiger. Voortaan komt op dinsdag een verrassingsartikel en op vrijdag een review. Ik blijf nadenken over een vast, wekelijks artikel om als derde artikel per week te plaatsen. Ik hoop op den duur weer 3 artikelen per week te gaan plaatsen.

naamloos-04105350

Ik hoop vanaf nu mijn blog te blijven verbeteren, want ik als perfectionist ben nooit 100% tevreden. Ik heb al verschillende ideeën over de manier waarop ik dit wil gaan doen. De strekking van mijn blog blijft hetzelfde, ik wil mijn blog enkel gaan verbeteren. Qua uitstraling, domeinnaam, maar ook wil ik graag mijn fotografie en de kwaliteit van mijn artikelen verbeteren. In het nieuwe jaar ga ik het een en ander aanpassen, so stay tuned! 😉  Als je hierover nog tips of opmerkingen hebt hoor ik het heel graag! In dat geval kun je me bereiken door een reactie achter te laten onder een artikel, of door te mailen naar emmabelleza@hotmail.com

Geef een reactie

