De mooiste beauty kerstcollecties

Vandaag een extra artikel! Ik laat graag de, naar mijn mening, mooiste producten uit de beauty kerstcollecties van dit jaar zien. Met kerst brengen beauty merken de mooiste collecties uit naar mijn mening. Glitters, rood, goud en nog meer glitters, ik vind het fantastisch! Om bij weg te kwijlen 🙂 Dit artikel kan je helpen om een geschikt kerstcadeau te vinden voor een beauty-lover of voor jezelf om op je verlanglijstje te zetten.

Klik op de afbeelding om naar de bijbehorende bron te gaan.

Essence The Little Christmas Factory

csm_221411221422_1_4e8ad66337essence_the_little_x-mas_factory08We beginnen met een mooi budget product, altijd fijn! Hierboven zie je het Eyeshadow Palette 01 North Pole Express Delivery van Essence uit de kerstcollectie ‘The Little Christmas Factory’. Ik vind het een erg mooi en schattig product. Ook de kleuren van de oogschaduws vind ik goed gekozen. De kwaliteit schijnt ook prima te zijn, dus ik hoop nog een palletje te bemachtigen! Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet laten.

Essence Eyeshadow Palette 01 North Pole Express Delivery – €3,99

Dior New Look Christmas 2016 – Splendor

diorp2050340-595x439Bovenstaand poeder is een stuk kostbaarder dan het palette van Essence, desalniettemin minder mooi. Je ziet hier het Diorific Splendor Illuminating Pressed Powder. Het is een prachtige, warme metallic highlighter. Daarnaast is de vormgeving erg luxe en feestelijk gedaan. Prachtig!

Diorific Splendor Illuminating Pressed Powder – €46,50

MAC Mariah Carey

review-mac-x-mariah-carey-mcizzle-lipstick-1
mac_mc2_lipstick_mcizzle_white_300dpicmyk_1_thumb_300x388

mac_mcizzle003Een product uit deze prachtige collectie kan niet ontbreken in dit lijstje. De verpakking van deze lipstick vind ik adembenemend mooi. De glitters in combinatie met het goud en het vlindertje op de lipstick, wauw! Daarnaast vind ik de kleur lipstick erg mooi voor elke dag. Moet ik nog iets meer zeggen?

Lipstick Mariah Carey Mcizzle – €23,- (helaas uitverkocht 😦 )

Lush Kerstcollectie

06461

06804Lush heeft voor ieder wat wils in de kerstcollectie van dit jaar zitten. Bovenstaande producten zijn mijn persoonlijke favorieten. Bovenaan zie je een blokje waarmee je kunt scrubben. Die geur! De gebruikelijk combinatie van pepermunt en chocolade vind ik niet zo lekker, maar deze pepermunt geur is echt heerlijk. De perfecte combinatie van fris, zout en zoet. Je bent meteen in de kerstsfeer! Daaronder zie je een bath bomb die je badwater blauw met goud kleurt, als een sterrenhemel! Lush heeft nog veel meer mooie kerstproducten, check zeker even de website van Lush.

Salt And Pepermint Bark (body scrub) – €9,95

Shoot For The Stars (bath bomb) – €5,95

Jeffree Star The Holliday Collection

jeffree-star-fbdeceased-sm_1024x1024De liquid lipsticks van het merk Jeffree Star zijn erg populair. De formule zou prettig werken en goed blijven zitten. Op dit moment is er een liquid lipstick van Jeffree Star onderweg naar mij toe. Ik ben erg benieuwd! Het is echter niet de lipstick die hierboven staat afgebeeld. Jeffree heeft voor de Holiday Collectie de barbie-roze verpakking ingeruild voor rood en nieuwe kleuren lipstick uitgebracht. Bovenstaande kleur sprong er uit voor mij, een unieke kleur die toch best draagbaar is.

Velour Liquid Lipstick Deceased – $ 18.00 (ongeveer €16,94)

Kiko Cosmetics Holiday Collection

DOUBLE COLOUR Baked Blush 02

 

2-IN-1 Bronzer & Highlighter 01

img_0645-630x415Ook Kiko Cosmetics koos voor classiek rode kerstverpakkingen, echter wel in een strak design. Als eerste zie je een baked blush, ik vind de kleur hiervan erg mooi winters. Ook het bronzer-highlighter duo vind ik erg mooi. Zo te zien is het geschikt voor de lichte huid. Beide producten geven een natuurlijke glans, wat me een mooi effect lijkt te geven. Op de swatch foto onderaan zie je beide producten geswatched. De swatch van de blush doet vermoeden dat de blush niet zo gepigmenteerd is, terwijl ik in een review lees dat deze juist wel erg gepigmenteerd is. Ik zou nog even naar de winkel gaan om dit product te swatchen.  Mooi zijn de producten in ieder geval wel!

Double Colour Baked Blush 02 Harmonious Bisque – €18,-

2-in-1 Bronzer&Highlighter 01 Gold Tan – €25,-

Dit waren mijn favoriete producten uit de beauty kerstcollecties van dit jaar! Hopelijk heb je inspiratie opgedaan voor kerst cadeaus of voor op je verlanglijstje.

Geef een reactie

