Review: Jo Malone Blue Agava & Cacao Cologne

Zoals ik al eens eerder heb verteld ben ik erg kieskeurig wat betreft parfum. Ik was op zoek naar een nieuwe geur voor het najaar, maar ik kon niets bij de drogisterij vinden wat me helemaal aanstond. Ik besloot weer eens langs de Jo Malone counter in de Bijenkorf te gaan. De laatste geur die ik daar kocht was ik namelijk erg over te spreken. Dit keer nam de geur Blue Agava & Cacao van dit merk mee.naamloos-12028486naamloos-12028497Dit is hoe Jo Malone de geur omschrijft:

Het ritme van samba, tango en salsa — sexy, nerveus en verleidelijk. Frisse limoenen en pittige grapefruits dansen op de tonen van blauwe agavebloemen. Zeezout doorsnijdt de primitieve ruwheid van cacao en onthult de sensualiteit van vetiver, kaneel en muskus.

Topnoot: limoen

Hartnoot: agave bloem

Basisnoot: cacao bonen

Ik vind Blue Agava & Cacao een echte najaarsgeur. Het volle, licht zoette van de cacao bonen ruik je goed. Ik had zelf niet geraden dat er limoen in zat. Geuren omschrijven blijft lastig. Het is een unieke geur, waar je van moet houden. Als je interesse is gewekt, zou ik zeker eens bij de Jo Malone counter gaan snuffelen 🙂naamloos-12028512naamloos-12028514Hier zie je de verpakking van het parfum. Bijna alle parfums van Jo Malone hebben dezelfde, simpele verpakking. Op de onderste afbeelding zijn de ingrediënten van het parfum te zien.

Ik ben erg tevreden met deze geur! Het is een unieke, volle, licht zoette en toch ook ergens frisse geur. Als je op zoek bent naar een nieuw parfum raad ik je zeker aan om even bij de Jo Malone counter in de Bijenkorf te gaan kijken!

Jo Malone Blue Agava & Cacao 100 ml – o.a. bij de Bijenkorf verkrijgbaar voor €104,-

Geef een reactie

